מחלות

הטיפול בדיכאון וחרדה

דכאון, חרדה והפרעות במצב הרוח הפכו להיות אחת מהסממנים הנפוצים של העולם המערבי. קצב החיים המהיר, הסטרס הרב שקשור בעבודה תובענית, גידול ילדים , התמודדות עם בעיות יומיומיות  ומחלות של הסובבים אותנו הם בין הסיבות הנפוצות לתופעה שמתבטאת בלחץ נפשי.

דכאון מתבטא בירידה במצב רוח, תחושה של דכדוך, חוסר חשק לעשייה, חוסר יוזמה, והסתגרות חברתית . בעבודה דכאון מתבטא בחוסר מוטיבציה, בעיות ריכוז, פגיעה בתקשורת והתכנסות. בבית יתלוננו הסובלים מדכאון על ירידה בתאבון, פגיעה בחשק המיני, חוסר מעורבות משפחתית, ותחושה של עייפות מתמדת.

אלו הם התסמינים הנפוצים של דכאון, וזו לא גזרה משמיים. אפשר ורצוי לטפל בבעיה כדי שהמצב לא יתקבע ויהפוך לדכאון מג'ורי- שכבר דורש טיפול תרופתי ולכן מומלץ טיפול טבעי להפחתת הלחץ הנפשי.

בעזרת הטיפול ההומאופטי, שהוא טיפול טבעי,  מאזין ד"ר ברוזה רופא והומאופת, ונותן אוזן קשבת לבעיה, ולמטופל יש אפשרות לשתף בתחושות שעוברות עליו. בהמשך מאבחנים את סממני הדכאון,  ובודקים סיבות אפשריות להופעה שלו. בסיום הטיפול מתאימים לכל אדם רמדי-תרופה הומאופתית טבעית שמותאמת באופן אישי לכל אדם ואדם.

תפקיד הרמדי הוא לחזק את הכוחות הפנימיים של האדם, תוך העלאת המצב רוח וחיזוק המוטיבציה.

בנוסף לתרופה ההומאופתית ניתנת תמיכה והדרכה של האדם להתמודדות טובה יותר, התאמת תזונה מתאימה ותמיכה משפחתית.

חרדה- בדומה לדכאון הינה תופעה נפוצה מאד במחוזותנו. לכל אדם ואדם יש רגישויות שונות, ומאידך מנגנוני הגנה בהם הוא נעזר לשמור על הבריאות הנפשית שלו. במהלך החיים מסיבות שונות מתערער שיווי המשקל העדין ובמצב זה יכולה להתפתח הפרעת חרדה. חרדה יכולה להתבטא במגוון רחב של סימפטומים שגורמים לפגיעה בתפקוד היומיומי. סימפטומים נפוצים לחרדה הם- דפיקות לב, קשיי נשימה, הזעה מרובה, כאבי בטן, קושי להירדם או התעוררויות  רבות בלילה, חוסר תאבון או אכילת יתר.

פעמים רבות מאחורי תופעות אלו מתחבאת חרדה!

במפגש ההומאופטי מתאים ד"ר ברוזה, רופא והומאופת טיפול טבעי תומך שעוזר להתמודד עם החרדה, ונותן כלים לחזק את מצב הרוח והפחתת החרדה ושיפור הלחץ הנפשי.

שם
טלפון